Hyldebærkapers - Slettet

Jeg har valgt at fjerne dette indlæg på grund af den kørende debat omkring rå hyldebær.

Jeg har rettet henvendelse til Meyers Husmoderservice, da opskriften stammer fra Meyers ALMANAK, hvor han gentagne gange opfordrer til at benytte den som tilbehør.

Opskriften - om end i kogt form - går igen i rigtig mange kogebøger tilbage til 70´erne og 80´erne, men jeg vil ikke risikere noget. 

Desuden smagte de få, som jeg prøvede, faktisk ikke af andet end eddike og salt, samt at de havde nogle irriterende små stenfrø i sig.






1 kommentar:

  1. Er xxxxxxxxx godt eller skidt?

    Hvordan er det nu med grønne hyldebær? Er det en gammel skrøne, at de er giftige og skal plukkes lige akkurat før, de begynder at blive mørke?

    Mange hilsner, Mette (www.becauseitmatters.dk)

    SvarSlet

Jeg er altid glad for en kommentar